မသန္စြမ္း တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားကို နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းႏွင့္ ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္ ပူးတြဲေထာက္ပံ့မည္
ျမန္မာႏိုင္ငံ တကၠသိုလ္အသီးသီးတြင္ တက္ေရာက္ ပညာသင္ၾကားေနေသာ
မသန္စြမ္းေက်ာင္းသားမ်ား ပညာေရးဆုံးခန္းတိုင္ သင္ယူႏိုင္ရန္အတြက္
နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းႏွင့္ ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္တို႔ ပူးေပါင္း၍ ပညာသင္
ေထာက္ပံ့ေၾကး အစီအစဥ္တစ္ရပ္ကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ စတင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ
ေဖာင္ေဒးရွင္းက ထုတ္ျပန္သည္။
အဆိုပါ အစီအစဥ္အရ
ေငြေၾကး အခက္အခဲေၾကာင့္ ပညာဆက္လက္သင္ၾကား ရန္ အခက္အခဲရွိေသာ မသန္စြမ္း
တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ားကို အေမရိကန္ေ ဒၚလာ ၁၀၀ မွ ၁၅၀ အထိ လစဥ္
ေထာက္ပံ့ရန္ႏွင့္ ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္က အတိုးမဲ့ ေခ်းေငြမ်ား ထုတ္ေပးရန္
စီစဥ္ထားေၾကာင္း နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္း အလုပ္အမႈေဆာင္ ဒါ႐ိုက္တာ
မစၥတာ႐ွဴအီခ်ီအိုႏိုက ရွင္းျပသည္။
“အေသးစိတ္ကိုေတာ့ ေဆြးေႏြးေနဆဲျဖစ္လို႔ ၿပီးတာနဲ႔ ထုတ္ျပန္ပါမယ္။ အစီအစဥ္ကို ၂၀၁၄ မွာ စမွာပါ” ဟု ၎ကဆိုသည္။
အဆိုပါ ေထာက္ပံ့မႈအတြက္ နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းက အေမရိကန္ေဒၚလာ ခုနစ္သိန္း ခြင့္ျပဳထားေၾကာင္း ယင္းေဖာင္ေဒးရွင္းထံမွ သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ က်န္းမာေရး၊ ပညာေရးႏွင့္ လူသားအရင္းအျမစ္
ဖြံ႔ၿဖဳိးေရး က႑မ်ားအတြက္ နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းက ၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၄
ခုႏွစ္အတြင္း အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၁ သန္းေက်ာ္ ေထာက္ပံ့ထားေၾကာင္း အဆိုပါ
ေဖာင္ေဒးရွင္းက ထုတ္ျပန္သည္။
ႏွစ္အလိုက္ စီမံကိန္း ၃၃ ခုအတြက္
အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၁ ဒသမ ၃ သန္းေက်ာ္ကို ေထာက္ပံ့ရန္ ခြင့္ျပဳထားရာ စီမံကိန္း
အမ်ားစုကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ ဆက္လက္ ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းက ထုတ္ျပန္ေျပာဆိုသည္။
အဆိုပါ ေထာက္ပံ့မႈ
စီမံကိန္းမ်ားတြင္ ရွမ္းျပည္နယ္ႏွင့္ ရခိုင္ျပည္နယ္အတြင္း ပညာေရးဆိုင္ရာ
ေထာက္ပံ့မႈမ်ားအတြက္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၃ သန္းထိ အမ်ားဆုံး ေထာက္ပံ့ထားေၾကာင္း
အဆိုပါအဖြဲ႔က ဆိုသည္။
၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ ေက်း႐ြာေပါင္း
သုံးေသာင္းသို႔ တိုင္းရင္းေဆးေသတၱာမ်ား ျဖန္႔ေဝျခင္း၊ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္
မသန္စြမ္း ကေလးငယ္မ်ားအတြက္ ပညာေရး စင္တာတစ္ခု တည္ေဆာက္ျခင္း၊
ရွမ္းျပည္နယ္၊ ရခိုင္ျပည္နယ္ႏွင့္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း
စာသင္ေက်ာင္းေပါင္း ၅၀ ေက်ာ္ ေဆာက္လုပ္ျခင္း အပါအဝင္ စီမံကိန္းအမ်ားစုကို
ဆက္လက္ ေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ေဖာင္ေဒးရွင္း၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္
ေဖာ္ျပထားသည္။
အဆိုပါ ေထာက္ပံ့မႈအတြက္ နိပြန္ေဖာင္ေဒးရွင္းက အေမရိကန္ေဒၚလာ ခုနစ္သိန္း ခြင့္ျပဳထားေၾကာင္း ယင္းေဖာင္ေဒးရွင္းထံမွ သိရသည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment