စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန္* အမ်ားအက်ိဳးျပဳျခင္းျဖင့္ေပ်ာ္ရႊင္မွုရပါေစ...။ (မည္သူမဆို မွ်ေ၀ယူနိုင္ပါသည္- ေရႊအိမ္စည္)

ပင္မစာမ်က္ႏွာ

ဗဟုသုတ

ဘုရားသမိုင္း

တရားဒါန

ပညာေရး

က်န္းမာေရး

နည္းပညာ

ကဗ်ာမ်ား

စီးပြား/စီမံ

ဘေလာ့ပိုစ္မ်ား

ဟင္းခ်က္နည္း

ထူးျခားဆန္းျပား

mp3 သီခ်င္းမ်ား

ဟာသလြင္ၿပင္


စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန

Wednesday 30 April 2014

အရွိန္မထိန္းႏိုင္ေသာယာဥ္က ေရွ႕မွေမာင္းႏွင္ေနေသာယာဥ္အား၀င္တိုက္


အရွိန္မထိန္းႏိုင္ေသာယာဥ္က ေရွ႕မွေမာင္းႏွင္ေနေသာယာဥ္အား၀င္တိုက္

ေနျပည္ေတာ္၊ ဧၿပီ ၃၀

၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီလ ၂၇ ရက္ေန႔ ည ၁၁ နာရီအခ်ိန္ ေနျပည္ေတာ္၊ ဒက္ၡိဏသီရိၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္း၊ မိုင္တိုင္အမွတ္(၂၀၂/၀-၁)ၾကားတြင္ ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္ပြားေၾကာင္းသတင္း အရ ပေလြးအျမန္လမ္းရဲစခန္းမွတပ္ဖြဲ႕၀င္မ်ား သြားေရာက္စစ္ေဆးခဲ့သည္။ စစ္ေဆးခ်က္အရ မႏၲေလးမွ ရန္ကုန္သို႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ သဃၤန္းကၽြန္းၿမိဳ႕နယ္၊ (ဆ/က)ရပ္ကြက္ေန ဘုန္းေမာင္ဦး(၅၁)ႏွစ္ ေမာင္းႏွင္လာေသာ ၄စ/xxxx တိုယိုတာေတာင္းေအ့စ္အျဖဴေရာင္ယာဥ္မွာ အရွိန္မထိန္းႏိုင္ဘဲ ေရွ႕မွ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ လိႈင္သာယာၿမိဳ႕နယ္ေန ေဇာ္မင္းလတ္(၃၀)ႏွစ္ေမာင္းႏွင္သည့္ 8J/xxxx လိုက္ထရပ္အျဖဴေရာင္ယာဥ္၏ ေဘာ္ဒီယာဘက္ေနာက္ပိုင္းစြန္းအား ၀င္ေရာက္တိုက္မိၿပီး ယာဥ္(၂)စီးလံုး လမ္းလယ္ကၽြန္းေပၚသို႔ေရာက္ရွိရပ္တန္႔ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ထိုသို႔ တိုက္မိမႈေၾကာင့္ 8J/xxxx ယာဥ္ေပၚတြင္လိုက္ပါလာသူမ်ား ထိခိုက္ဒဏ္ရာရရွိမႈမရွိဘဲ ၄စ/xxxxယာဥ္ေပၚပါ သဃၤန္းကၽြန္းၿမိဳ႕နယ္၊(ခ)ရပ္ကြက္ေန ဦးျမတ္ေဇာ္(၄၈)ႏွစ္တြင္ ၀ဲေျခဖ၀ါး/၀ဲေျခဖေနာင့္/၀ဲေျခခံု/ယာေျခသလံုးေပါက္ၿပဲ၊ ယာဒူးေခါင္းညိဳမဲဒဏ္ရာမ်ားရရွိခဲ့သျဖင့္ ေနျပည္ေတာ္ကုတင္(၁၀၀၀)ေဆး႐ံုသို႔ တင္ပို႔ကုသခဲ့ၿပီး 8J/xxxx ယာဥ္၏ ေဘာ္ဒီယာဘက္ေနာက္ပိုင္းပိန္ခ်ိဳင့္၊ ေဘာ္ဒီယာဘက္ျခမ္းေဆးပြန္း၊ ယာဘက္ ေရွ႕အခ်က္ျပ မီးကြဲ၍ တန္ဘိုးေငြက်ပ္ (၁)သိန္းခန္႔ႏွင့္ ၄စ/xxxxယာဥ္၏ေရွ႕ေခါင္းပိုင္း၀ဲဘက္ျခမ္း၊ ေရွ႕ေလကာမွန္ကြဲ၊ ၀ဲတံခါးပိန္ခ်ိဳင့္ပ်က္စီး၊ ၀ဲ/ယာေရွ႕မီးသီးကြဲကာ တန္ဘိုးေငြက်ပ္(၅)သိန္းခန္႔ ပ်က္စီးဆံုး႐ံႈးခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ယာဥ္မဆင္မျခင္ေမာင္းႏွင္သူ ဘုန္းေမာင္ဦးအား ပေလြးအျမန္လမ္းရဲစခန္း ယာဥ္(ပ)၁၀/၂၀၁၄၊ ျပစ္မႈပုဒ္မ ၃၃၈ ျဖင့္ အမႈဖြင့္အေရးယူထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

0 comments:

Post a Comment

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙အေၾကာင္းအမ်ိဳးေၾကာင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

foxyform