ႀကိယာ
ႀကိယာဆိုတာကေတာ့ ကဗ်ာမွာ ကဗ်ာ၏အဆံုးတြင္သံုးေသာအကၡရာပါ။ လုပ္ကိုင္ေျပာဆိုမႈကိုျပတဲ့ ျမန္မာသင္ပုန္းႀကီးက အဓိပၸာယ္နဲ႔လားလားမွ်မဆိုင္ပါဘူး။ ကဗ်ာမွာ ႀကိယာဆို အဆံုးသတ္အကၡရာပါ။႐ွင္မဟာ သီလ၀ံသ ေရးသားစီရင္တဲ့ က၀ိပါသဏၭက်မ္း အလုိအရ ၆၄ပါး အျပား႐ွိပါတယ္။
ေအာက္ကလကၤာေလးကို ရွင္မဟာသ သီလဝံသေရးခဲ့ပါတယ္။ ကြင္းခတ္ထားတာေတြက ႀကိယာဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး ကဗ်ာထဲက" အံ၊ အံ့၊ အယ္၊ အယ့္၊ ၍ (ေ႐ြ႔)၊ ၌ (ႏိႈက္)၊ ၏ " ဆုိတဲ့ အကၡရာ၇လံုး ဆိုတာ ႀကိယာမဟုတ္ပါဘူး။
ႀကိယာဆိုတာကေတာ့ ကဗ်ာမွာ ကဗ်ာ၏အဆံုးတြင္သံုးေသာအကၡရာပါ။ လုပ္ကိုင္ေျပာဆိုမႈကိုျပတဲ့ ျမန္မာသင္ပုန္းႀကီးက အဓိပၸာယ္နဲ႔လားလားမွ်မဆိုင္ပါဘူး။ ကဗ်ာမွာ ႀကိယာဆို အဆံုးသတ္အကၡရာပါ။႐ွင္မဟာ သီလ၀ံသ ေရးသားစီရင္တဲ့ က၀ိပါသဏၭက်မ္း အလုိအရ ၆၄ပါး အျပား႐ွိပါတယ္။
ေအာက္ကလကၤာေလးကို ရွင္မဟာသ သီလဝံသေရးခဲ့ပါတယ္။ ကြင္းခတ္ထားတာေတြက ႀကိယာဟုတ္ပါဘူး။ ေနာက္ၿပီး ကဗ်ာထဲက" အံ၊ အံ့၊ အယ္၊ အယ့္၊ ၍ (ေ႐ြ႔)၊ ၌ (ႏိႈက္)၊ ၏ " ဆုိတဲ့ အကၡရာ၇လံုး ဆိုတာ ႀကိယာမဟုတ္ပါဘူး။
မဥၨဴဘုန္းေမာ္၊ ပြင့္ခ်ိန္ေျမႇာ္သည္၊ ဗန္းေမာ္ေခါင္ထိ၊ တုမ႐ွိသည့္၊ က၀ိကေ၀၊ ေစာျမဳေတ။ ႏွစ္ေထြလကၤာ၊ က်မ္း၌လာသား၊ နည္းနာနယ၊ ၀ိတၴာရျဖင့္၊ သံုးတန္ဆင့္၍၊ ဖြင့္သည့္ကဗ်ာ၊ ကိရိယာတြင္၊ သမာေသန၊ မူလမေဇၩ၊ ကိုသာေပတည့္၊ သံေျခပ်ံ႕ၫွင္း၊ ကြၽႏု္ပ္ခင္းပိမ့္ -
လွ်င္ လွ်င္း မူကား၊ ၀ယ္ သား တမင့္၊ ခ်ိမ့္ ျဖင့္ တြင္ ၏၊ ပိမ့္ လွည့္ မည္ အံ့၊ ေလာ တံု မံ့ (တည့္)၊ ေသာ္ ခံ့ ဘူး ေသာ၊ မူေလာ ရကား၊ မူ အား မွ က၊ လိမ့္စြ တံ့ လည္း၊ တိ တည္း ခ်ည္း ဟု၊ ခဲ့ နည္း ႏိႈက္ လ်က္၊ ေၾကာင့္ ထက္ မို႔ လည္း၊ စမ့္ သည္ စိမ့္(ႏွင့္)၊ တံုး လိမ့္ တည့္ ေတာ့၊ ကား ေလာ့ ေ႐ြ႕ သို႔၊ မွ် တုိ႔ ငွာ ႐ွင့္၊ တမံု႔ ႏွင့္ ကို၊ ႐ွင္ပင့္ဉာဏ္ေတာ္၊ ထြန္းေပၚက်ယ္ခ်ဲ႕၊ ယွဥ္ခဲ့တတ္ေတာ္မူဘုရား။
0 comments:
Post a Comment