စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန္* အမ်ားအက်ိဳးျပဳျခင္းျဖင့္ေပ်ာ္ရႊင္မွုရပါေစ...။ (မည္သူမဆို မွ်ေ၀ယူနိုင္ပါသည္- ေရႊအိမ္စည္)

ပင္မစာမ်က္ႏွာ

ဗဟုသုတ

ဘုရားသမိုင္း

တရားဒါန

ပညာေရး

က်န္းမာေရး

နည္းပညာ

ကဗ်ာမ်ား

စီးပြား/စီမံ

ဘေလာ့ပိုစ္မ်ား

ဟင္းခ်က္နည္း

ထူးျခားဆန္းျပား

mp3 သီခ်င္းမ်ား

ဟာသလြင္ၿပင္


စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန

Friday 10 July 2015

ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲမ်ား စုစည္းမႈ

  ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲမ်ား စုစည္းမႈ
     

    

  1.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၁ (က)
  2.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၁ (ခ)
  3.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၂ (က)
  4.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၂ (ခ)
  5.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၃ (က)
  6.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၃ (ခ)
  7.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၄ (က)
  8.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၄ (ခ)
  9.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၅ (က) 
  10.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၅ (ခ)
  11.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၅ (ဂ) 
  12.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၆
  13.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၇
  14.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၈ (က)
  15.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၈ (ခ)
  16.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၉ (က)
  17.         ျမန္မာ့ စြယ္စုံက်မ္း အတြဲ – ၉ (ခ)
  18.         ျမန္မာ့စြယ္စုံက်မ္းႏွစ္ခ်ဳပ္(ေနာက္ဆက္တြဲ)

1 comments:

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙အေၾကာင္းအမ်ိဳးေၾကာင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

foxyform