စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန္* အမ်ားအက်ိဳးျပဳျခင္းျဖင့္ေပ်ာ္ရႊင္မွုရပါေစ...။ (မည္သူမဆို မွ်ေ၀ယူနိုင္ပါသည္- ေရႊအိမ္စည္)

ပင္မစာမ်က္ႏွာ

ဗဟုသုတ

ဘုရားသမိုင္း

တရားဒါန

ပညာေရး

က်န္းမာေရး

နည္းပညာ

ကဗ်ာမ်ား

စီးပြား/စီမံ

ဘေလာ့ပိုစ္မ်ား

ဟင္းခ်က္နည္း

ထူးျခားဆန္းျပား

mp3 သီခ်င္းမ်ား

ဟာသလြင္ၿပင္


စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန

Saturday 22 February 2014

မဟာ (သို ့)ၾကီးျမတ္ျခင္း

မဟာ (သို ့)ၾကီးျမတ္ျခင္း

တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ခန္းအေရွ႕ရွိ
ဝရန္တာတြင္ထြက္ ရပ္ေလ့ရွိသည္ ။ ေလေကာင္းေလသန္႕လဲ ရႈရႈိက္ရင္း
အေပၚစီးမွျမင္ရေသာ ျမင္ကြင္းကို ေငးၾကည့္ရတာ
အလြန္ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေန႕စဥ္ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ႏွင့္စာအုပ္ကိုင္ရင္း
စာဖတ္လိုက္ မ်က္စိေညာင္းလွ်င္ အျပင္ကိုေငးလိုက္ လုပ္တတ္ေသာ အက်င့္က စြဲေနျပီ။

ထိုေန႕က ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္တြင္ အခ်ိန္ေစာေစာ ျပီးျပတ္ေသာေၾကာင့္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့
အခ်ိန္က 5 နာရီ မျပည့္တတ္ေသး ။ အလုပ္လဲ ေစာစီးစြာျပီးျပတ္ ၊ ဖတ္စရာ စာအုပ္ကေလးကလဲရွိ ၊
ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ေခၚေဆာင္ရာသို႕ လိုက္ေလ့ရွိေသာစရိုက္အရ အျပင္တြင္ ေကာ္ဖီခြက္တစ္ခြက္ႏွင့္
ထြက္ထိုင္ေနမိသည္ ။

ထိုစဥ္ကၽြန္ေတာ့္ျမင္ကြင္းထဲ အသက္ ၅၀ ေက်ာ္ခန္႕ခန္႕မွန္းရေသာ တရုတ္အမ်ဳိးသမီးၾကီးတစ္ေယာက္
မတ္တပ္မွ်ပင္မရပ္ႏိုင္ ေျမျပင္တြင္ ဖင္တရြတ္ဆြဲ ၍ ခမ္မွန္မွန္ေရႊ႕လွ်ားရင္း တြားသြားသကဲ့သို႕
သြားေနသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္စာအုပ္ေဘးေကာက္ခ် ၍ ခဏေငးမိပါေတာ့ သည္ ။

အမ်ဳိးသမီးၾကီး၏ေျခတစ္ဖက္မွာ အလြန္ေသးငယ္ေနျပီး တစ္ဘက္မွာ လည္း ေကြးေကာက္ေနသည္ကို
ကၽြန္ေတာ္ အေပၚစီးမွ တိတိပပ ျမင္လိုက္ရသည္။ ေဘာင္ဘီဒူးေခါင္းဖံုး ေလးႏွင့္ အမ်ဳိးၾကီး၏ဆံပင္မ်ား စုတ္ဖြာေန ရံုမွ် မက လက္ႏွစ္ဘက္မွာလည္း ေျမျပင္ကို ေထာက္ကူ သြားရေသာေၾကာင့္ လက္ပင့္တင္လိုက္တိုင္းမည္းညစ္ေနသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရေသး၏ ။

ကၽြန္ေတာ္လည္း စားစရာ ေခါက္ဆြဲထုတ္ဝယ္ရန္ ဆႏၵေပၚလာေသာေၾကာင့္ ပိုက္ဆံေငြ 5 က်ပ္တန္ 2 ရြက္
အိတ္ကပ္ထဲထည့္ျပီး အမ်ဳိးသမီးၾကီးအား တစ္ရြက္ေပးရန္လည္းဆံုးျဖတ္ ကာ ေနထိုင္ရာ 4 လႊာမွဆင္း
အျပင္သို႕ထြက္ရန္စိတ္ကူးလိုက္ပါ သည္ ။

ဘဝေပးမေကာင္းရွာေသာ ထိုအမ်ဳိးသမီးၾကီး သည္ ေပ ၂၀ခန္႕ တရြတ္သြားလိုက္ ခဏနားလိုက္ႏွင့္
ကၽြန္ေတာ္ေနထိုင္ေသာ အိမ္ယာအေရွ႕ လမ္းမပလက္ေဖာင္းေပၚ သြားေနသည္ကို ျမင္ေတြ႕ေနရေသာ
အခ်ိန္ အတြင္း ........

ထပ္မံေတြလိုက္ေသာျမင္ကြင္းကား ကားတစ္စီး ထိုအမ်ဳိးသမီးၾကီး၏ ေဘး ရပ္ျပီ ကားေမာင္းလာေသာ လူငယ္တစ္ေယာက္က မေလးႏိုင္ငံသံုး ရင္းဂစ္ေငြ 10 တန္ အနီေရာင္ လွမ္းေပး
လိုက္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္လိုက္ရ၏ ။

လူငယ္ က ကားေပၚမွမဆင္း ေငြလွမ္းေပး၏ အမ်ဳိးသမီးၾကီး လွည့္ၾကည့္လိုက္ျပီး ေခါင္းရမ္း၏
ထိုအခါ လူငယ္က ကားေပၚမွ ဆင္းလာျပီ အမ်ဳိးသမီးၾကီး လက္ထဲ ေငြတစ္ဆယ္တန္ ထပ္မံ ေပးကမ္း
ပါေတာ့သည္ ။

ထိုစဥ္အမ်ဳိးသမီးၾကီးေျပာေသာ စကား မ်ားေၾကာင့္ အိပ္ထဲမွ 5 က်ပ္တန္အား ကၽြန္ေတာ္
ေယာင္ရမ္းစမ္းလိုက္မိပါေတာ့သည္ ......

သူမ ေျပာလိုက္ေသာ မေလးရွား စကားမွာကား

" ကၽြန္မ ပိုက္ဆံ မလိုပါဘူး ေပးတဲ့ေစတနာကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ၊ ခု ကၽြန္မ သား
ေက်ာင္းလႊတ္ခ်န္ေရာက္လို႕ သူ႕ကို ႀကိဳဖိ္ု႕ ကၽြန္မထြက္လာတာပါ ရွင္ . ခဏခဏ ကၽြန္မကို ဒီလို
ေပးတာ မ်ဳိး ခံရေတာ့ စိတ္လဲ မဆိုးပါေတာ့ဘူး ကၽြန္မ သားေလး ေက်ာင္းျပန္ ဖရဲသီး စားခ်င္တယ္ဆိုလို႕
လာေစာင့္ ေကၽြးမလို႕ပါ .. ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ .... "

ကၽြန္ေတာ္ အာေခါင္ေတြ ေျခာက္ကပ္ၿပီး ၾကက္သီးျဖန္းျဖန္း ထရေလၿပီ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလံုး ခ်ာခ်ာလည္ေနျပီလား မွတ္ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ပီတိအနႏၱ ျဖင့္ မ်က္ရည္ပင္စို႕ျပီတည္း ။
မိဘတို႕ ေမတၱာ တရား ကား ႏႈိင္းစရာ မရွိ ဆိုေသာ စကား မ်ားကို ဒုကၡိတ အမ်ဳိးသမီးႀကီး က
ထပ္ဆင့္ေလာင္း သက္ေသထူလိုက္ျပန္ေလၿပီ .. . .. ကၽြန္ေတာ္ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ရင္း နားထဲစြဲေနေသာ
စကားတစ္ခြန္းကား

" ကၽြန္မသားေလး ေက်ာင္းျပန္ဖရဲသီး စားခ်င္တယ္ဆိုလို႕ ....."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

မဟာ ဆိုေသာ စကားကို ျမန္မာတိုင္း ႀကီး ျမတ္ ျခင္း ဟု အဓိပါယ္ဖြင့္ဆိုပါက

ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ ခြန္႕ေကၽြးေနေသာ ဖရဲသီးစိတ္ေလးအား အျပံဳးေတြျဖင့္ဟ စားရင္း
တေရြ႕ေရြ႕ တရြတ္တိုက္လာေသာ သားအမိအား
ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲ အသည္းထဲမွ ေလးစားစြာ ေပးအပ္မိပါသည္ခင္ဗ်ား။

ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ႀကီး ႏွင့္ အဖြဲ႕သားမ်ားသို႕

ဤ Blog Post ျဖင့္ ဧဒင္အဖြဲ႕သားမ်ားအတြက္ အမွတ္တရ အေမမ်ားေန႕မွာ မိဘအတြက္

သားေကာင္း/သမီေကာင္းရတနာမ်ားအျဖစ္ အလုပ္ေၾကြးျပဳႏိုင္ပါေစလို႕ ရည္ရြယ္လွ်က္ ....

(တိမ္လႊာ)9.8.2010
www.myominlatt.ning.com
မူရင္းလင္ ့....မဟာ ( သို႕ ) ၾကီးျမတ္ျခင္းhttp://myominlatt.ning.com/profiles/blogs/4347155:BlogPost:248531
— with Myo Min Latt and 3 others.

0 comments:

Post a Comment

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙အေၾကာင္းအမ်ိဳးေၾကာင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

foxyform