လူႏွင့္ရဟန္း ကုသိုလ္ အကုသိုလ္
အရွင္ဘုရား၊ ပုထုဇဥ္လူသားမ်ား ဘ၀တပါးသို႔ ကူေျပာင္းေသာအခါတြင္ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ေပၚ မူတည္၍ သုဂတိ ဒုဂၢတိဘံုသို႔ ေရာက္ရသည္-ဟု သိရပါသည္။
ရဟန္းေတာ္မ်ား ပ်ံလြန္ေတာ္မူေသာအခါတြင္လည္း သုဂတိ ဒုဂၢတိဘံု ကြဲျပားမႈ ရွိပါသလားဘုရား။
ရွိလွ်င္ ရွင္းလင္းေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား။
( ေမာင္တင္ကိုလြင္-ကြင္းေတာင္ရပ္ကြက္၊ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႔ )
ရဟန္းေတာ္မ်ား ပ်ံလြန္ေတာ္မူေသာအခါတြင္လည္း သုဂတိ ဒုဂၢတိဘံု ကြဲျပားမႈ ရွိပါသလားဘုရား။
ရွိလွ်င္ ရွင္းလင္းေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား။
( ေမာင္တင္ကိုလြင္-ကြင္းေတာင္ရပ္ကြက္၊ ေက်ာက္တံခါးျမိဳ႔ )
( ေျဖ )
လူႏွင့္ ရဟန္းေတာ္တို႔တြင္ ရဟန္းေတာ္တို႔မွာ လူတို႔ထက္ ၀ိနည္းသိကၡာပုဒ္မ်ား ပိုလြန္သျဖင့္ အကုသိုလ္မႈ တခုကို က်ဴးလြန္လွ်င္ လူထက္ ရဟန္းတို႔က သိကၡာပုဒ္ဆိုင္ရာ ( အာဏာ၀ီတိကၠမႏၲရာယ္ ) အျပစ္တခု ပိုသည္။
လူႏွင့္ ရဟန္းေတာ္တို႔တြင္ ရဟန္းေတာ္တို႔မွာ လူတို႔ထက္ ၀ိနည္းသိကၡာပုဒ္မ်ား ပိုလြန္သျဖင့္ အကုသိုလ္မႈ တခုကို က်ဴးလြန္လွ်င္ လူထက္ ရဟန္းတို႔က သိကၡာပုဒ္ဆိုင္ရာ ( အာဏာ၀ီတိကၠမႏၲရာယ္ ) အျပစ္တခု ပိုသည္။
ပံုစံအားျဖင့္-လူက ၾကက္တေကာင္ကို သတ္လွ်င္ ပါဏာတိပါတ သူ႔အသက္သတ္မႈ တခုအတြက္ အကုသိုလ္ျဖစ္သည္။
ရဟန္းက ၾကက္သတ္လွ်င္ ပါဏာတိပါတ အကုသိုလ္ျပစ္ အျပင္ ပါစိတ္အာပတ္ ( အာဏာ၀ီတိကၠမႏၲရာယ္ ) အျပစ္ ထပ္၍တိုးသည္။ အာပတ္မေျဖေဖ်ာက္ႏိုင္က ပါဏာတိပါတျပစ္ အတြက္ ငရဲခံရရံုမက ပါစိတ္အာပတ္အတြက္ပါ ငရဲအျပစ္ ရရွိသည္။ ငရဲက လြတ္ျပန္လွ်င္လည္း သုဂတိလမ္း ပိတ္၍ ဒုဂၢတိဘ၀ ခရီးဆက္ရေပလိမ့္ဦးမည္။
ရဟန္းက ၾကက္သတ္လွ်င္ ပါဏာတိပါတ အကုသိုလ္ျပစ္ အျပင္ ပါစိတ္အာပတ္ ( အာဏာ၀ီတိကၠမႏၲရာယ္ ) အျပစ္ ထပ္၍တိုးသည္။ အာပတ္မေျဖေဖ်ာက္ႏိုင္က ပါဏာတိပါတျပစ္ အတြက္ ငရဲခံရရံုမက ပါစိတ္အာပတ္အတြက္ပါ ငရဲအျပစ္ ရရွိသည္။ ငရဲက လြတ္ျပန္လွ်င္လည္း သုဂတိလမ္း ပိတ္၍ ဒုဂၢတိဘ၀ ခရီးဆက္ရေပလိမ့္ဦးမည္။
ဘဂ၀ေတာ အာဏာ၀ီတိကၠမနေတာ ၀တၳဳမဟႏၲတာယ မဟာသာ၀ဇၨံ-ဟု ၀ိနည္းဋီကာက သီလအျမတ္တရားကို ပ်က္ျပားေစမႈ ၀တၳဳႀကီးေလးသျဖင့္ ပါဏာတိပါတခ်င္း တူသည့္တိုင္ေအာင္ ရဟန္းက်ဴးလြန္ေသာအျပစ္က အဆေပါင္းမ်ားစြာ သာလြန္အျပစ္ႀကီးေၾကာင္း ဆိုထားပါသည္။
အရင္းေသးေသာ ကုန္သည္ႏွင့္ အရင္းႀကီးေသာ ကုန္သည္တို႔တြင္ အရႈံးခ်င္းတူလွ်င္ အရင္းႀကီးေသာ ကုန္သည္က ပို၍ နစ္နာ ဆံုးရႈံးေသာ ဥပမာျဖင့္ ျပဆိုထားသျဖင့္ လူႏွင့္ ရဟန္းတို႔၏ အကုသိုလ္တို႔ကို
ခ်င့္ခ်ိန္ သိရွိႏိုင္ပါသည္။ ကုသိုလ္အရာ၌လည္း ဤနည္းျဖင့္ ႏႈိင္းဆ၍ သိသာႏိုင္ပါသည္။
ခ်င့္ခ်ိန္ သိရွိႏိုင္ပါသည္။ ကုသိုလ္အရာ၌လည္း ဤနည္းျဖင့္ ႏႈိင္းဆ၍ သိသာႏိုင္ပါသည္။
0 comments:
Post a Comment