စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန္* အမ်ားအက်ိဳးျပဳျခင္းျဖင့္ေပ်ာ္ရႊင္မွုရပါေစ...။ (မည္သူမဆို မွ်ေ၀ယူနိုင္ပါသည္- ေရႊအိမ္စည္)

ပင္မစာမ်က္ႏွာ

ဗဟုသုတ

ဘုရားသမိုင္း

တရားဒါန

ပညာေရး

က်န္းမာေရး

နည္းပညာ

ကဗ်ာမ်ား

စီးပြား/စီမံ

ဘေလာ့ပိုစ္မ်ား

ဟင္းခ်က္နည္း

ထူးျခားဆန္းျပား

mp3 သီခ်င္းမ်ား

ဟာသလြင္ၿပင္


စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန

Tuesday 9 September 2014

ရူးတုိးတိုး…………………. ကြဲေနသည္။

ရူးတုိးတိုး…………………. ကြဲေနသည္။

(ကဲြေနယ္ဆိုလို႕စိတ္၀င္စားသြားလား……ဟုတ္တယ္.ကဲြေနတယ္…….ေမာင့္ေၾကာင့္
အသည္းေတြကဲြေနတာ)
ေမာင္…. ……………..

ေမာင္ကၽြန္မကိုလုပ္ရက္တယ္ေနာ္…(လမ္းခဲြတာကိုေျပာပါတယ္……….တမ်ိဳးမထင္ပါနဲ႕..ရွင္းျပရတာ….feel
ေအာက္တယ္)
ေမာင္ရယ္.ကၽြန္မကိုမပစ္ဘူး……မပစ္ဘူးဆိုျပီးလက္ထဲမွာက…….ခဲၾကီးနဲ႕………..
ငါးစိမ္းျမင္လုိ႕ငါးကင္ပစ္သြားတဲ႕ေမာင္ကိုကၽြန္မဘယ္လိုနားလည္ရမွာလဲ…………….
ဒါေတြေျပာေနလဲ.ေမာင့္အတြက္ကၽြဲပါးေစာင္းတီးျဖစ္ေနမွန္းသိေပမဲ့…….ေမာင္ရယ္ကၽြန္မေျပာပါရေစ……..
မစားရတဲ့အမဲသဲနဲ႔ပတ္တယ္လို႕ပဲေျပာေျပာ……….. ကၽြန္မေျပာပါရေစ….
အတိတ္
ေမာင္ကေလကၽြန္မကိုစေတြ႕တုန္းက………………ခ်စ္တယ္ခ်စ္တယ္ဆိုျပီ……
ခရားေရလြတ္တတြတ္တြတ္ေျပာခဲ့တာ…………..ငါးေၾကာ္မၾကိဳက္ေၾကာင္မိုက္ဆိုသလို.
ေမာင့္လို.အုတ္စာေပါ..ရုပ္ေခ်ာကိုမွျပန္မၾကိဳက္ရင္.ကၽြန္မလူမိုက္ျဖစ္သြားမွာေပါ့

ေမာင့္လိုေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးနဲ႔နံတဲ့ေၾကာင္ခ်ီးဆိုျပီး……..
သူငယ္ခ်င္ေတြတားေနတဲ့ၾကားထဲက……………
ငါ့ေလွငါထိုး.ပဲခူးေေရာက္ေရာက္…ငါ့ျမင္းငါစိုင္း.စစ္ကိုင္းေရာက္ေရာက္……………..ဆိုျပီး
ေမာင့္ကိုကၽြန္မလက္ခံခဲ့တာေလ………. ဒါေပမဲ့.ေမာင္ေနာက္က်ေတာ့
ေက်ာခ်မွ ဓားျပမွန္းသိ…….ဖြတ္ထြက္မွေတာင္ပို႕မွန္းသိ………သလို.ေမာင့္အေၾကာင္းေတြသိခဲ့ရတယ္
ေမာင္ဟာကၽြန္မေနာက္ကြယ္မွာ.ငါးရံနွစ္ေကာင္တျပိဳင္နက္ဖမ္းေနတယ္ဆိုတာပဲ………………
ကၽြန္မနဲကထိပ္တိုက္ေတြ႕တာေတာင္မွဘဲ.ေမာင္ကဆင္ေသကိုဆိတ္သားေရနဲ႕ဖံုးခ်င္ေသးတယ္
သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ေျပာပါတယ္……….အျပစ္တင္ၾကတယ္.ကိုယ္စိးတဲ့ျမင္းအထီးမွန္းမသိ.အမမွန္းမသိတဲ့
ေမာင္ရယ္အဲဒီတုန္းကကၽြန္မေမးလိုက္ရမွာ……………..ခိုးစားတဲ့အသီးခ်ိဳတယ္ဆိုတာဟုတ္လားလို႕
ဒါေမမဲ့ေမာင့္ရဲ႕…………
အဲဒီအခ်ိန္က..မ်က္နွာကိုျမင္လိုက္ရေတာ့.ကၽြန္မေလ…ပ်က္အဆင္ျပင္ခဏ.ဆိုျပီးေမာင့္ကိုခြင့္လြတ္ခဲ့တယ္…..
ေမာင့္ကလဲကၽြန္မကို. ယံုေအာင္အယံုသြင္းခဲ့တာကို
ေခြးစကားပုဏၰားယံု.ဆိုသလိုေမာင့္စကားကိုကၽြန္မ..ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႕.လံုး၀ယံုခဲ့တယ္ေမာင္…………
ေနာက္ေတာ့ ေမာင္က….ဒံုရင္းကဒံုရင္းပါပဲ…………………
ဘယ္သုူမျပဳမိမိမႈ .ဆိုသလို…………..ေမာင့္ကိုအျပစ္မတင္ပါဘူး…………..
အရိပ္ျပလ႔ိုမွအေကာင္မျမင္တဲ့ကၽြန္မအျပစ္ပါဘဲ.
ကၽြန္မေလ.ေမာင္ကၽြန္မကို..လမ္းခဲြစကားေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာေလ……..
ကေလးက်မွေလွကားေထာင္…..သူခိုးေျပးမွထိုးကြင္းထဆိုသလို……………….
ဘာလုပ္ရမွန္းကိုမသိေတာ့ဘူး
လက္ရိွဘ၀
ေမာင္………..အခုေတာ့ကၽြန္မခံနိုင္ရည္ရိွသြားပါျပီ……………………….
ကၽြန္မဘယ္သူကိုမွဒီအေၾကာင္းေတြမေျပာခ်င္ဘူး………..ေဟာင္လြန္းသည့္ေခြးလူမေလး…..ဆိုသလို.
ကၽြန္မကိုပတ္၀န္းက်င္ကမုန္းသြားလိမ့္မယ္……………….ျပီးေတာ့ကိုယ့္ငါခ်ဥ္ကိုယ္ခ်ဥ္တာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး.
ကၽြန္မရဲ႕အရည္အခ်င္းနဲ႕……………………….ေမာင့္ထက္သာတာေတာ့ေအးေဆးရႏိုင္တယ္ေမာင္
သိသာသိေစမျမင္ေစနဲ႕……….လိုပဲဆိုဆို.ကၽြန္မကေတာ့ေမာင့္ကိုစိန္ေခၚလိုက္တယ္…………
အမိမဲ့သားေရနဲငါးလိုမ်ိဳး..ကၽြန္မကိုစိတ္ဓါတ္က်တယ္မထင္ပါနဲ႕…………………ေမာင္လဲ..
လည္လြန္းတဲ့ဘီးခ်ီးသင့္ေနဦးမယ္ေနာ္……အဲဒီအခ်ိန္မွ.လြတ္သြားတဲ့ငါးကပိုၾကီးတယ္ဆိုျပီးျပန္လာရင္ေတာ့..
ကၽြန္မကလက္ခံမယ္မ်ားမွတ္ေနလား…………
ကတံုးေပၚထိပ္ကြက္ေတာ့ကၽြန္မမလုပ္ရက္ပါဘူး…………ငါးၾကင္းဆီနဲ႕ငါးၾကင္းေၾကာ္ရံုေလးပါ…………….
ေမာင္အခုကၽြန္မေလ
.ေမာင္မရိွတဲ့အခ်ိန္မွာ…….ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနေသခဲ……ဆိုျပီးေပ်ာ္ေနတယ္ဆိုတာေတာ့သိထားပါ………………..
ပုဆိုးၾကားကလက္သီးျပ………တယ္လို႕မထင္ပါနဲ႕………….
ေမာင့္ကိုေနာက္ဆံုးသတိေပးခ်င္တာကေတာ့…အခုေခတ္ကေလ…..ဖက္ေပၚဆူးက်လည္းဖက္ေပါက္
ဆုူးေပၚဖက္က်လည္းဖက္ေပါက္.ဆိုတဲ့ေခတ္မဟုတ္ဘူးေနာ္…………….
ဥေပၚခဲက်လည္းဥပဲကဲြတာ…..ခဲေပၚဥက်လည္းဥကဲြတဲ့……………….ေခတ္ေရာက္ေနျပီဆိုတာပါ။

ပ်င္းလို ့ပါေနာ္..
ဘာမွမဟုတ္ဘူး
ကိုယ့္ဘာသာရယ္ခ်င္လို ့
ခင္မင္တဲ ့ေရႊအိမ္စည္

0 comments:

Post a Comment

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙အေၾကာင္းအမ်ိဳးေၾကာင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

foxyform