စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန္* အမ်ားအက်ိဳးျပဳျခင္းျဖင့္ေပ်ာ္ရႊင္မွုရပါေစ...။ (မည္သူမဆို မွ်ေ၀ယူနိုင္ပါသည္- ေရႊအိမ္စည္)

ပင္မစာမ်က္ႏွာ

ဗဟုသုတ

ဘုရားသမိုင္း

တရားဒါန

ပညာေရး

က်န္းမာေရး

နည္းပညာ

ကဗ်ာမ်ား

စီးပြား/စီမံ

ဘေလာ့ပိုစ္မ်ား

ဟင္းခ်က္နည္း

ထူးျခားဆန္းျပား

mp3 သီခ်င္းမ်ား

ဟာသလြင္ၿပင္


စာမ်ားကို ျမန္မာ အကၡရာျဖင္႔ရွာေဖြရန

Saturday 27 June 2015

မိတ္ေဆြမ်ားနဲ ့ခရီးသြားမယ္

မိတ္ေဆြမ်ားနဲ ့ခရီးသြားမယ္
---------------------
ခ်စ္ခင္ရေသာခ်စ္သူငယ္ခ်င္းတို ့ေရ...
မႀကာခင္လတစ္လရဲ႔ေနာက္ဆံုးေန႔ေရာက္တိုင္း.ငါဒီလအတြင္းဘာေတြလုပ္ခဲ႔လဲ?
အက်ိဳးရွိလား မရွိဘူးလား..?
က်မကိုယ္က်မ ျပန္လည္သံုးသပ္ရပါတယ္။ ဂရုေပခ်္ေတြမ်ားစာေပဒါနျပဳမယ္ဟဲ႔ေႀကြးေႀကာ္ထားေပမဲ႔
တခါတရံေတာ့အဆင္မေျပတာေလးေတြလည္းရွိခဲ ့တာေပါ့......လူပဲေလ..
ဟုတ္တယ္ေနာ္....
က်မကိုခ်စ္သူ မုန္းသူရွိႀကမွာပဲေလ....ဘယ္လိုလူေတြပဲရွိရွိ က်မစာေပခရိးဆက္သြားမွာပါ။ က်မနဲ ့ ့အတူသူငယ္ခ်င္းတို ့လည္း....စိတ္ရြက္ကိုလြင့္ျပိးအစြမ္းကုန္သြားႀကမယ္ေနာ္..

က်မလည္းဘဝမွာခ်စ္မိတ္ေဆြ-၃ဥိးနဲ ့အတူခရိးသြားပါတယ္
၁။ မိမိအား ခ်စ္ေသာသူ
၂။ မိမိအား မုန္းတီးေနေသာသူ
၃။ မိမိအား လ်စ္လ်ဴရွဴထားေသာသူ
အဲ႔လိုလူနဲ႔ပါ။ သို႕ေသာ္ ထိုလူသံုးမ်ိဳးသည္လည္း မိမိဘဝခရီးမွာ မိမိအား ေကာင္းမြန္လာေအာင္ အေထာက္အပံ့ ေပးႏိုင္ေလသည္.။ ဘာေႀကာင့္လဲဆိုရင္
၁။ မိမိအား ခ်စ္ခင္ေသာသူ နဲ႔ ေတြ႔ၾကံဳေနရေသာအခါ ထိုသူသည္ မိမိ၏ စိတ္ႏွလံုးေပ်ာ္ရႊင္ျငိမ္းခ်မ္းေအာင္ ေဆာင္ရြက္သျဖင္႔ မိမိသည္ အထူးပင္ ျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ရႊင္ၾကရသည္.။
ထို႕ေၾကာင္႔ က်မဘဝမွာ ``ေပ်ာ္ရႊင္သူ`` ျဖစ္လာသည္ ။
၂။ မိမိအား မုန္းတီးေနေသာသူ နဲ႔ ေတြ႕ၾကံဳေနရေသာအခါ ထိုသူသည္ မိမိ ဘယ္အခ်ိန္မွာ အလစ္အငိုက္ က်ဆံုးသြားေအာင္ ျပဳလုပ္လိုက္ေလမလဲလို႔ စိတ္ထဲမွာ အျမဲပင္ သတိထားေနရတယ္.။
ထို႕ေၾကာင္႔ က်မ ဘဝမွာ'' သတိရွိေသာသူ'' ျဖစ္လာေလသည္ ။
၃။ မိမိအား လ်စ္လ်ဴရွဴထားေသာသူ နဲ႔ ေတြ႕ၾကံဳေနရေသာအခါ ထိုသူသည္ မိမိအား အားမေပး ၊ ဂရုမစိုက္ပဲ ေနသျဖင္႔ မိမိမွာ ကူညီမဲ႔သူ မရွိပါလားဟု ခံစားရကာ မိမိကိုယ္ကို မိမိ အားကိုးလာရေလသည္.။
ထို႕ေၾကာင္႔ က်မ ဘဝမွာ ''ကိုယ္႕ကိုယ္ကိုယ္ အားကိုးသူ'' ျဖစ္လာေလသည္.။
ထို႕ေၾကာင္႔ ဘဝဆိုေသာ ခရီးလမ္းကို ေလွ်ာက္လွမ္းရာတြင္ ထိုကဲ႔သို႔ မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္း သံုးမ်ိဳးကို ၾကံဳေတြ႕ရေသာ အခါတြင္ မိမိစိတ္ထဲမွာ သူတို႕ဟာ ''မိမိဘဝကို တိုးတတ္ေအာင္ ေထာက္ပံ့ေနတာပါလားဆိုျပီး'' ခံယူတတ္ဖို႔ပဲ လိုပါတယ္.'
ဒါေၾကာင္႔ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ထို မိတ္ေဆြ သံုးမ်ိဳးစလံုးကို ေက်းဇူးတင္လိုက္ပါ..။
အခုလည္း က်မ ဘဝမွာ ျဖတ္သန္းေသာ အခ်ိန္အခါမွာ ၾကံဳေတြ႕ႏိုင္သမွ် မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္း သံုးမ်ိဳးစလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..။
ဒါေၾကာင္႔ ..
* က်မ ကို ခ်စ္ေသာ
* က်မ ကို မုန္းေသာ
* က်မ ကို ဘယ္လိုမွမေနေသာ ခ်စ္မိတ္ေဆြမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူး တင္ပါတယ္.။
မိတ္ေဆြမ်ားကိုခ်စ္ခင္ေလးစားတတ္ေသာ
ေရႊအိမ္စည္
ေရႊအိမ္စည္'s Notes အညႊန္း

0 comments:

Post a Comment

.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙အေၾကာင္းအမ်ိဳးေၾကာင့္ဆက္သြယ္လိုလွ်င္.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

foxyform